MOKYKLŲ BENDRUOMENĖMS
Ilgametę patirtinių stovyklų, seminarų ir mokymų organizavimo patirtį sukaupusi Whatansu komanda, dirbanti su Lietuvos švietimo įstaigomis komandos formavimo, kokybiškų santykių kūrimo ir palaikymo srityje, kviečia jus susipažinti su SOCIALIZACIJOS ir KOMANDOS FORMAVIMO užsiėmimais moksleiviams.
MOKSLEIVIAMS
SUPER KLASĖ – STOVYKLA AUKSINĖJE GIRIOJE
2-5 dienų patirtinio ugdymo stovykla 5-12 klasių moksleiviams. Stovykla padeda stiprinti santykius klasėje, spręsti konkrečius jūsų klasės iššūkius.
SUPER KLASĖS VALANDĖLĖ GYVAI
Tai whatansietiškas nuotykis Jūsų mokykloje. Patyrimas, skatinantis draugystę, komandos formavimą klasėje, bendravimo ir girdėjimo įgūdžius.
KULTŪROS PASO UŽSIĖMIMAI SU WHATANSU
Tai whatansietiškas nuotykis Jūsų mokykloje. Patyrimas, skatinantis draugystę, komandos formavimą klasėje, bendravimo ir girdėjimo įgūdžius.
SUPER KLASĖS VALANDĖLĖ ONLINE
Greitas, aktyvus, kūrybiškas, įtraukiantis ir visą klasę komandiškam nuotykiui suburiantis patyrimas.
MOKYKLA – KAIP STOVYKLA
Per 2 dienų stovyklą mes galime suformuoti šiltesnius vaikų santykius, parodyti, kaip gali veikti tvirtesnė komanda, padovanoti bendrą vienijantį nuotykį jūsų mokykloje.
AKREDITUOTOS PROGRAMOS MOKYKLŲ BENDRUOMENĖMS
Priklausomybių prevencija ir darbas su moksleivių tėvais
(Akredituoti mokymai mokytojams ir klasių vadovams)
Mokymų metu Jūs ne tik įgysite žinių apie psichologines bei fiziologines priklausomybių priežastis, apie priklausomybių nuo psichoaktyviųjų medžiagų, interneto, žaidimų ir lošimų panašumus bei skirtumus, rizikos veiksnius, turinčius įtakos priklausomybėms formuotis ir apsauginius veiksnius padedančius išvengti priklausomybių; bet ir praktinių įgūdžių, kaip vesti tėvų susirinkimus priklausomybių temomis, kaip atpažinti priklausomybes dar jų pradiniame formavimosi etape, kaip motyvuoti tėvus tinkamai kalbėtis su vaikais priklausomybių temomis, kaip užauginti pasitikėjimą ir atvirumą, kaip taikyti tam tikras motyvuojančio pokalbio technikas, kaip sukurti ryšį su mokiniais ir jų tėvais, patys patirdami naudojamos metodikos veiksmingumą dirbant grupėje.
DOMINA MOKYMAI “Priklausomybių prevencija ir darbas su moksleivių tėvais”?
Lyderystė ir komandinis darbas
(Akredituoti mokymai švietimo įstaigų vadovams)
Ši programa skirta švietimo įstaigų vadovų lyderystės kompetencijos ugdymui. Svarbus vaidmuo švietimo iššūkius įveikiančioms bendruomenėms tenka įstaigos vadovui arba lyderiui, kurio misija šiame kontekste yra sujungti individualias kiekvieno darbuotojo pastangas ir sukurti nuoširdžiai bei atvirai bendraujantį kolektyvą. Tik tuomet galima tikėtis sėkmės ne tik sprendžiant iššūkius, bet ir motyvuojant bendruomenės narius efektyviai dirbti pasitenkinimą teikiantį darbą. Taigi, švietimo įstaigos vadovo funkcijos, reglamentuojamos Lietuvos teisės aktuose, iš administruojančios pereina į bendruomenės lyderio poziciją, besirūpinančią ugdymo kokybe.
DOMINA MOKYMAI “Lyderystė ir komandinis darbas”?
Bendruomeniškumo (humanizmo) etika
(Akredituoti mokymai mokytojams)
Ši programa skirta mokytojų sąmoningumui ugdyti per bendražmogiškas, bendruomeniškas kompetencijas, pozityviosios psichologijos principus, patirtinio ugdymo metodus. Rengiančios pedagogus mokyklos darbui su socialinėmis ir emocinėmis kompetencijomis didelio dėmesio neskiria, tad jas baigę pedagogai tobulintis turi patys, o tai lemia asmeninė motyvacija bei žinojimas, kaip tai padaryti.
DOMINA MOKYMAI “Bendruomeniškumo (humanizmo) etika”?
PROJEKTINĖ VEIKLA
“Vienas lauke – ne karys” (2010-2021)
Projektas “Vienas lauke – ne karys” yra vykdomas pagal priemonę: bendradarbiavimo skatinimas sveikatos netolygumų mažinimo srityje. Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis https://www.esf.lt/lt. Projekto tikslas – 14-18 metų amžiaus mokiniams iš Utenos apskrities rajonų (Anykščių, Utenos, Molėtų, Ignalinos, Zarasų, Visagino) suteikti galimybę sveikatingumą patirti per žaidimą, nuotykį, istoriją ar iššūkį. Sveikatingumas (projekto kontekste) – tai emocinis klimatas, psichologinė sveikata, ne tik kūno, bet ir minčių higiena.
Sekite mus Facebook’e!
ĮVYKĘ PROJEKTAI
-
“Projektas Erasmus+ projektas “Circus of Emotions: Empowering Students – Building Integration” Nr. 2019-1-ES01-KA229-065529_2” (2021)
Šiame projekte su projekto dalyviais Whatansu komanda turėjo 3 dienų susitikimus, kuriuose whatansietieškais patirtiniais metodais buvo vykdomos susipažinimo ir komandos formavimo veiklos. Dalyviai: Kauno “Saulės” gimnazija, mokykla iš Ispanijos ir dvi mokyklos iš Vokietijos.
-
“Mokinių tėvų susirinkimų vadovas dėl priklausomybių (nuo psichoaktyviųjų medžiagų, interneto, žaidimų ir lošimų) prevencijos.” (2020)
Nacionalinės Švietimo Agentūros užsakymu parašytas leidinys “Mokinių tėvų susirinkimų vadovas dėl priklausomybių (nuo psichoaktyviųjų medžiagų, interneto, žaidimų ir lošimų) prevencijos” bei 2020 gruodžio 1 d. surengti atviri mokymai 900 Lietuvos mokyklų pedagogų.
-
“ESu” (2011-2014)
„ESu“ – projektas, skirtas sukurti prevencinėms edukacinėms priemonėms, formuojančioms teigiamas visuomenės nuostatas kitataučių atžvilgiu. Surengta unikali dešimties dienų trukmės tarptautinė stovykla-mokymai jaunimo lyderiams iš Lietuvos, Ispanijos, Baltarusijos, Danijos, Sakartvelo, Indijos ir Kamerūno. Surengta 10 pristatomųjų renginių Lietuvos mokyklose. Surengta konferencija LR Seime. Projekto dalyvių kurtą video filmuką pamatė 5000 Lietuvos kino teatrų lankytojų.
-
„Fighting Neo-Xenophobia – Rewriting a Story of the Tower of Babel” (2013)
Išskirtinė dešimties dienų trukmės tarptautinė stovykla-mokymai jaunimo lyderiams iš Lietuvos, Airijos, Baltarusijos ir Azerbaidžano.
-
“Gavau darbą” (2013)
Sukurta moderni, nemokama, visiems prieinama, lengvai socialiniuose tinkluose platinama programėlė „Android“ operacinei sistemai „Gavau darbą“, sprendžianti jaunimo pasirengimo karjerai iššūkius bei lavinanti savęs pristatymo darbo rinkoje įgūdžius jaunuoliams suprantama kalba. Projektą finansavo Švietimo mainų paramos.
-
„Turiu Europass. O kas toliau?“ (2013)
Visuomenės informavimo projektas. Projektą finansavo Švietimo mainų paramos.
-
„Sharing is caring – the new path towards career“ (2012)
Išskirtinė dešimties dienų mokym(ų)osi programa socialinių kompetencijų ugdymo srityje jaunimo lyderiams iš Lietuvos, Ispanijos, Vengrijos, Latvijos bei Turkijos. Darbas tarpkultūrinėse grupėse buvo organizuojamas eksperimentinių metodų pagrindu.